جمعية الزهراء الخيرية باسوان

اهلا بك عزيزى الزائر فى موقع جمعية الزهراء الخيرية باسون يمكنك التسجيل فى الموقع والمنتدى لمعرفة المزيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بك عزيزى الزائر فى موقع جمعية الزهراء الخيرية باسون يمكنك التسجيل فى الموقع والمنتدى لمعرفة المزيد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترحب بكم

2 مشترك

لو مخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك تعالى خاصيه جديده جديده جديده

كوتى
    كوتى

لو مخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك تعالى خاصيه جديده جديده جديده Empty لو مخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك تعالى خاصيه جديده جديده جديده

مُساهمة من طرف كوتى الثلاثاء سبتمبر 14, 2010 11:37 am

ازيكم ازيكم اناجايه ومعايا خاصيه جديده تانيه ويارب تعجبكم لكن هى متنفعش الا فى جهاز نوكيا المهم الخاصيه دى بتعمل ايه؟؟؟؟ لومخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك هتعملها لمايتصل برقمك ويلاقى الرقم مشغول او كنسلت عليههيسمع اييييييييه؟؟هيسمع رساله من الكمبيوتر بتقول (انت تطلب سنترال الزقازيق المركزى انت تطلب سنترال الزقازيق المركزى)
    هتقولوا اشمعنى الزقازيق هقولك الله اعلم هتعملوها لماتطلبوا الرقم ده#0552350001*67*

ولوعاوزين تلغوها كالعاده هتروحوا على ضبط المكالمات وتعملوا الغاء كل التحويلات وهتتلغى فورا جربوها من اى تليفون وكنسل على نفسك واسمع الرساله وهى مجانا بدون اى مصاريف
    اتمنى انكوا تدعوا لى ومش العكس
    واتمنى ان تقيموا و مش العكس
    واتمنى انكوا تستفادوا ومش العكس
    قصيده اتمنى ومش العكس
    سحـــــ كاجو ـــــس
    سحـــــ كاجو ـــــس

لو مخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك تعالى خاصيه جديده جديده جديده Empty رد: لو مخنوق من حد وعاوز تخلص منه ومزهقك تعالى خاصيه جديده جديده جديده

مُساهمة من طرف سحـــــ كاجو ـــــس الأحد سبتمبر 19, 2010 4:55 am

بسمك اللهم

جزاكى الله كل الخير

انا عديت هنا علشان حاجة واحدة بس

علشان أإجاوبلك ع السؤال المطروح فى نص الموضوع

وهو اشمعنا سنترال الزقازيق ؟

ودا ببساطة زى ماقلتلكم فى الرد اللى فات لانك انتا اللى عايز سنترال الزقازيق برمزك اللى دخلته

ببساطة

" 0552350001"
    اللى نشر الموضوع ده للمرة الاولى ظبط ال.مز على كدة

وانت ببراحتك وبراعتك ممكن تأأفشخ براحتك
    يعنى
    أنتا وشطارتك
    انتا ومهارتك الموبايلية
    لو عايز تخليه الكاجوج عادى نو بروبليم

مثلا عندكم أنا من أكتر من 3 سنين عامل أفشخانة زى العثل على تليفونى من غير مايكون
    نوكيا أو موبى تل
    معلش أقصد نوكيا أو فودافون

لو كان ينفع كان كتبتلكم رقمى لكن للاسف

معلش خيرها فـ غيرها
    [b]

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 2:57 am